OFERTA POZALEKCYJNYCH ZAJĘĆ REGULARNYCH
Zajęcia odbywają się raz w tygodniu, w stałej grupie.
Po południu w ramach tzw. „godzin świetlicowych” 
Maksymalna liczba dzieci w grupie: 10
Czas trwania: 60 minut
Zajęcia prowadzimy na podłodze – na dywanie lub wykładzinie. 
Zajęcia prowadzi Instruktor Edukido, który zawsze: 
jest dobrze przygotowany merytorycznie,
cechuje się cierpliwością,
jest uśmiechnięty i pomocny,
umie pracować z dziećmi,
dobrze się bawi podczas prowadzenia zajęć,
przywita i pożegna wszystkie dzieci,
jest świetnie zorganizowany,
prezentuje wysoką kulturę osobistą.
Instruktor wita się z dziećmi, przekazuje temat zajęć, przypomina o zasadach panujących w grupie i sprawdza listę obecności. Wklejenie naklejek do albumów – dzieci dostają naklejki za każdą obecność, a po uzyskaniu określonej liczby naklejek otrzymują nagrody.
Później następuje rozgrzewka fizyczna i rozpoczynamy zajęcia właściwe– podstawą jest scenariusz Edukido.
Instruktor wprowadza dzieci w świat lub w opowieść, na kanwie której opiera się scenariusz zajęć. Może być to świat niesamowitych dinozaurów, sportów olimpijskich, średniowiecznych zamków, maszyn budowlanych, misji na Marsa i dziesiątki innych! 
Po wprowadzeniu instruktor przedstawia konkretne zadanie do wykonania. Nie przekazuje jednak papierowych instrukcji czy zbyt ograniczających wytycznych. To dziecko, na podstawie informacji, jakie zdobyło o świecie, buduje jego „zawartość”. Instruktor przedstawia tylko pewne zasady, w ramach których powinno się poruszać, np. łazik marsjański ma mieć koła na 3 osiach i ramię na wysięgniku służące do zbierania próbek z powierzchni Marsa, ale czy będzie to budowla z 20 czy ze 120 klocków – zależy od małego konstruktora. 
Podczas zajęć instruktor cały czas rozmawia z dziećmi, pomaga im w konstruowaniu budowli, moderuje przebieg zajęć. Tłumaczy, skąd się biorą pewne zjawiska, jak działają mechanizmy w świecie rzeczywistym i w świecie klocków, podpowiada, gdy trzeba. 
Po etapie konstrukcji i zdobywania wiedzy przychodzi czas na wspólne spostrzeżenia i refleksje dotyczące odbytych zajęć. Stawianie pytań uczy wyciągania wniosków i analitycznego myślenia, co przekształci się w umiejętność podejmowania trafnych decyzji. 
Tuż przed końcem zajęć podopieczni prezentują rodzicom efekty swojej pracy. Jest to element szczególnie ważny dla podnoszenia motywacji najmłodszych i budowania głębokiej relacji rodzinnej. Dzieci mogą podzielić się swoim sukcesem – niejednokrotnie będzie to pierwszy raz, kiedy zbudowały pająka, kwiatek itd. 
Istotnym elementem zajęć jest wspólne sprzątanie klocków po zabawie – wszystkie dzieci powinny wziąć w tym udział. W tej prozaicznej czynności kryją się ważne elementy wychowawczo-edukacyjne, m.in. przypomnienie ważnej zasady, że warto po sobie sprzątać czy zwykła praca na zbiorach – segregowanie na charakterystyczne elementy. 
PODSUMOWANIE
W Edukido ważna jest wiedza. Ważne są ciekawe treści. Ważne są nowe umiejętności... Ale najważniejsze są dobra zabawa i radość, która z niej płynie. Edukido to ogromny ładunek pozytywnej energii, którą ukierunkowujemy na wszechstronny rozwój wiedzy, umiejętności i osobowości naszych podopiecznych. 
 
Kontakt
Robert Stopa
737 163 153