6.30 – 8.45 Rozpoczęcie zajęć opiekuńczo-wychowawczych.
Zabawy dowolne inspirowane przez dzieci przy wspomagającym udziale nauczyciela (zabawy manipulacyjne, konstrukcyjne, dydaktyczne, tematyczne).
Obserwacja dzieci.
Praca indywidualna z dzieckiem.
Zabawa ruchowa.
8.45 – 9.30 Czynności organizacyjne i samoobsługowe.
Śniadanie.
Estetyczne spożywanie posiłku.
Mycie zębów po posiłku.
9.30 – 10.00 Zajęcia dydaktyczne z całą grupą, stymulujące i wspomagające rozwój dziecka zgodne z podstawą programową.
10.00 –10.50 Zabawy organizowane i swobodne na placu przedszkolnym, spacery i wycieczki.
Obserwacja przyrody i zjawisk atmosferycznych.
10.50 –11.15 Prace porządkowe.
Obiad: I danie – zupa
11.15 –12.00 Zabawy i gry sportowe organizowane przez nauczyciela
Dbałość o higienę osobistą i estetykę otoczenia.
12.00 –12.30 Obiad: II danie
Doskonalenie umiejętności prawidłowego posługiwania się sztućcami.
Kultura spożywania posiłku.
12.30 –13.00 Czynności samoobsługowe, rozbieranie się i przygotowanie do snu, składanie odzieży.
13.00 –14.30 Odpoczynek dzieci – leżakowanie.
Słuchanie muzyki relaksacyjnej.
14.30 –16.30 Zabawy integracyjne, gry i układanki stolikowe.
Zabawy ruchowe.
Pobyt na świeżym powietrzu.
Słuchanie czytanych bajek.